€ 600,- voor Matchpoint

Opbrengst besparingscompetitie voor Matchpoint

De deelname van diverse medewerkers van Heilijgers aan de BAM e-Driver-competitie heeft de afgelopen drie maanden geresulteerd in € 600,- voor Matchpoint betrokken ondernemen. Als onafhankelijke intermediair activeert Matchpoint bedrijven om Betrokken te ondernemen. Jaarlijks nemen op deze wijze meer dan 100 verschillende organisaties deel aan een lokaal, succesvol netwerk van inspiratie en samenwerking. Heilijgers is een van de Founders van Matchpoint.

website e-driverMet het e-Driverproject wil BAM verkeersdeelname verduurzamen door zuinig, veilig en schadevrij rijgedrag te bevorderen. Het doel is het komende jaar een besparing te realiseren van vier procent op de jaarlijkse brandstofkosten en van vijf procent op de schadelasten. Deze (voorzichtige) doelstelling komt neer op een besparing van meer dan € 1 miljoen per jaar. Ook nemen indirecte kosten af, bijvoorbeeld voor de afhandeling van schades en vermindert de CO2-emissie, die op dit moment voor dertig procent wordt veroorzaakt door ons autoverkeer. Bovendien leveren wij een actieve bijdrage aan de veiligheid van medewerkers en hun gezinnen.

De Koninklijke BAM Groep behoort tot de meest transparante bedrijven van Nederland. De Transparantiebenchmark beoordeelt jaarlijks de duurzaamheidsverslagen van bedrijven in Nederland. BAM heeft meer punten behaald dan vorig jaar en de negende positie in de kopgroep gehandhaafd. BAM komt bovendien opnieuw als winnaar van de sector ‘Bouw en maritiem’ uit de bus.

Laat wat van je horen

*